FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Kontakt os hurtigst muligt hvis noget er gået i stykker. Måske kan det nemt repareres, eller også kan vi måske arrangere et bytte så du stadig har velfungerende legetøj.

Da du bestilte dit legetøj modtog du også et factsheet der er knyttet til dit legetøj. Der kan du se hvad de enkelte dele udgør af sættets samlede værdi. Det er ud fra det vi beregner et evt. erstatningskrav (se mere i handelsbetingelserne under Mislighold og hæftelse)

Ja, selvfølgelig! Ring eller skriv til os, så laver vi en god aftale.

Nej. Uanset antallet af sæt kan du kun bytte én gang pr. 30 dage. Dog kan du godt bytte flere sæt af gangen, hvis du ønsker det.

Nej. Men vi tager gerne imod forslag til ændringer eller tilføjelser til porteføljen af velgørende formål.

Ja. Du er berettiget til selv at vedligeholde/reparere legetøj, eller at betale for en reparation, så længe legetøjet ikke ændres væsentligt (se mere i handelsbetingelserne)

Al vores legetøj bliver grundigt rengjort inden du modtager det, oftest efter anvisninger fra de enkelte producenter (hvis de findes) og med brug af svanemærkede rengørings-midler. Du kan læse mere på det factsheet der følger med det legetøj du modtager.

Du bør dog være opmærksom på at legetøjet ikke er desinficeret. Desinficering kræver ofte processer der kan skade/ødelægge legetøjet, og derfor er det ikke muligt.

Nej, det er ikke nødvendigt. Vi rengør alligevel alt legetøjet når vi modtager det retur.

Ja, det kan du være sikker på. Når vi modtager legetøj retur bliver det først grundigt rengjort, og herefter står det 7 dage i karantæne på lageret inden det gøres tilgængeligt for andre medlemmer.

Som udgangspunkt ønsker vi ikke at sælge vores legetøj. Men hvis du har haft dit legetøj i 6+ måneder og ønsker at købe det, så skriv eller ring til os, så vi kan finde en god pris baseret på hvor længe du har været medlem.